Графік уроків

 

Графік уроків у синхронному режимі

Google Meet в Google Клас на платформі G Suite for Education

 

 

День тижня

Клас

Час початку уроку

Посилання

Код класу

23.11.2021

Вівторок

7 клас

13.35

https://meet.google.com/zvt-gzmx-okg

dzaut3d

 

8-Б клас

14.30

https://meet.google.com/afo-dnam-oxc

5luci5d

 

9 клас

11.45

https://meet.google.com/xvv-veih-tfr

l4poky5

24.11.2021

Середа

8-А клас

13.35

https://meet.google.com/uzm-ngho-kkx

ctbu6sm

 

25.11.2021

Четверг

 

6 клас

13.35

https://meet.google.com/ghe-hjfv-yii

5wtmpba

 

8-Б клас

14.30

https://meet.google.com/afo-dnam-oxc

5luci5d

 

26.11.2021

П’ятниця

9 клас

14.30

https://meet.google.com/xvv-veih-tfr

l4poky5

6 клас

13.35

https://meet.google.com/ghe-hjfv-yii

5wtmpba

 

 

Уроки в асинхронному режимі:

 

-         7, 8-А, 8-Б, 9 класи – в Google Класі на платформі G Suite for Education

 

-      3-А, 4-А, 4-Б, 5-А, 5-Б, 6 клас на даному блозі відповідно по класах :

https://dust21-22.blogspot.com/

 

 

Згідно Положення про дистанційне навчання уроки проводитимуться в синхронному та асинхронному режимі.

Асинхронний режим — це коли взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання здійснюється із затримкою в часі. При чому застосовуються інтерактивні освітні платформи, електронна пошта, форуми, соціальні мережі тощо.

Для організації навчання в асинхронному режимі вчитель надає учням для опрацювання різноманітні навчальні матеріали (відео та аудіо, презентації, віртуальні музеї та бібліотеки тощо) та завдання для перевірки і оцінювання знань. Учні вивчають та виконують завдання у зручний для себе час, у власному темпі та комунікують із вчителем різними способами.

Синхронний режим — це безпосередня взаємодія вчителя та учнів у режимі реального часу під час відеозв’язку — “прямий ефір”. Учні бачать і чують свого педагога й можуть одразу поставити запитання, коли щось незрозуміло. Зазвичай — це онлайн уроки (не менше 30% навчального часу організовується в синхронному режимі).

Немає коментарів:

Дописати коментар